Årsmöte

Snart är det dags för årsmöte och omval av styrelsen. Har du något tips om någon som vill bli aktiv, eller vill du själv bli aktiv? Tveka inte att höra av dig till ablomqvi@kth.se

Innan årsmötet kommer även Per Bengtson från rikskansliet och berättar om Naturskyddsföreningens projekt Operation: Rädda Bina, om hotet mot våra vilda bin och andra viktiga pollinatörer och hur vi kan hjälpa dem genom åtgärder i samhället och i våra egna trädgårdar.

För dialog kring hur Huddinge kan bli en mer bivänlig kommun finns även representanter från kommunen på plats i form av Richard Vestin, naturinformatör, samt Christian Ottosson (C), ordförande för Klimatnämnden.

Det kommer även finnas möjlighet att göra sitt egna bihotell!

Tid: Tisdag 24 mars kl. 18:30, 19:30 börjar årsmötet.
Plats: Folkes, Aprikosa rummet

Varmt välkomna!

Motioner kan mailas till:
ablomqvi@kth.se

Eller postas till: