Inför EU-valet behöver vi hjälp av fler medlemmar!

EU-valet närmar sig. Nu behöver vi lite hjälp av er!
EU har blivit mycket viktigare som offensiv kraft för att värna en god natur och starka åtgärder i klimatfrågan. I medierna pratar man om ett ödesval för klimatet och vår gemensamma framtid. Därför är valet till EU-parlamentet 2024 av högsta vikt för oss natur och miljövårdare.
Vi genomför nu därför en kampanj i Huddinge av denna anledning och vi behöver mer handgriplig hjälp av er medlemmar som stödjer och vill hjälpa till.
Vi kommer att vara på flera platser i Huddinge vid minst fyra tillfällen.  Då vi är en partipolitisk oberoende förening pratar vi om EU-valet bara utifrån gällande klimat och naturfrågor. Bra material kommer att finnas på plats.
Kontakta ordförande för mer information.