Klimatmaxa!

I vår kampanj Klimatmaxa! har Naturskyddsföreningen bett er att skicka in bilder för att visa ert stöd för en betydligt tuffare svensk klimatpolitik. I höst ska vi uppvakta regeringen, bland annat med alla dessa fina bilder. Här kan du se några av dem.

Håll ögonen öppna så ser du musikerna Stefan Sundström, Georg Riedel, Tina Ahlin, Amanda Hollingby Matsson, Janne Schaffer och INVSN. Och kanske hittar du även någon vän eller aktiva medlemmar i Naturskyddsföreningen?  Visa ditt stöd du också!

Vill du också att Sverige ska bli ett föregångsland när det gäller klimatet? Bra! Vi kommer att fortsätta samla in bilder ända fram till hösten 2015. Fota ditt X, lägg upp i sociala medier och tagga med #klimatmaxa eller skicka till webb@naturskyddsforeningen.se

Vi hörs!