Vi behöver dig

Nu går vi mot ett nytt år och nya utmaningar.

Naturskyddsföreningen är byggd på en mängd kretsar runtom i Sverige som lokalt agerar för att just den kretsens närmiljö ska bli så bra som möjligt och hålla igång ett lokalt engagemang. Huddingekretsen har många medlemmar men ytterst få aktiva. Av kretsens dryga 2400 medlemmar är endast 5 aktiva. Vi vill nu vädja till dig som är medlem i vår krets om hjälp.

Att vara aktiv innebär precis just det du vill att det ska göra. Du hjälper till med just precis det du vill och kan och inte mer. Just nu behöver vi till exempel hjälp med att ta hand om uppdateringar här på hemsidan och Facebook då jag som skriver detta måste trappa ner på mitt eget engagemang pga heltidsstudier och jobb.

Så om du har lite tid över, tveka inte att kontakta oss. Du hittar alla kontaktuppgifter här. Vi behöver dig.

Webb-Alex och de andra aktiva